קהילת תורת כואבת על הירצחם של שלושת הנערים נפתלי, גיל-עד ואיילומביעה סולידריות עם המשפחות השכולות. אנחנו מתפללים לימים טובים יותר, של רווח ונחת לכל עם ישראל המתאבל בשעות קשות אלו.

יהי זכרם ברוך

—–

מהתנועה המסורתית

התנועה המסורתית אבלה וכואבת יחד עם משפחות שעאר, פרנקל ויפרח ועם כל ישראל על הירצחם של גיל-עד, נפתלי ואייל. בעת שברון-הלב והאבל הכבד, בשבת הקרובה יקראו לזכרם בקהילות התנועה המסורתית מדבריו של הנביא ישעיה, יהי רצון שיתקיימו בנו דבריו:

"כִּי-הִנֵּה הַחֹשֶׁךְ יְכַסֶּה-אֶרֶץ, וַעֲרָפֶל לְאֻמִּים וְעָלַיִךְ יִזְרַח יְהוָה, וּכְבוֹדוֹ עָלַיִךְ יֵרָאֶה. … לֹא יִשָּׁמַע עוֹד חָמָס בְּאַרְצֵךְ שֹׁד וָשֶׁבֶר בִּגְבוּלָיִךְ וְקָרָאת יְשׁוּעָה חוֹמֹתַיִךְ וּשְׁעָרַיִךְ תְּהִלָּה. לֹא-יִהְיֶה-לָּךְ עוֹד הַשֶּׁמֶשׁ לְאוֹר יוֹמָם וּלְנֹגַהּ הַיָּרֵחַ לֹא-יָאִיר לָךְ וְהָיָה-לָךְ יְהוָה לְאוֹר עוֹלָם וֵאלֹהַיִךְ לְתִפְאַרְתֵּךְ. לֹא-יָבוֹא עוֹד שִׁמְשֵׁךְ וִירֵחֵךְ לֹא יֵאָסֵף, כִּי יְהוָה יִהְיֶה-לָּךְ לְאוֹר עוֹלָם וְשָׁלְמוּ יְמֵי אֶבְלֵךְ. וְעַמֵּךְ כֻּלָּם צַדִּיקִים לְעוֹלָם יִירְשׁוּ אָרֶץ נֵצֶר מַטָּעַי, מַעֲשֵׂה יָדַי לְהִתְפָּאֵר. הַקָּטֹן יִהְיֶה לָאֶלֶף וְהַצָּעִיר לְגוֹי עָצוּם אֲנִי יְהוָה בְּעִתָּהּ אֲחִישֶׁנָּה." (ישעיה ס').

—–

מהתנועה המסורתית

סדנה להכנת שליחי ושליחות ציבור.

התנועה המסורתית שמחה להזמינכם לסדנת העשרה לקראת 'הימים הנוראים'. הסדנא מיועדת  לשליחי/ות ציבור וותיקים, מתחילים, ולכאלה שרוצים להכיר יותר את התפילה. במהלך הסדנא נעמיק בהבנת תפילות יום כיפורים ומתן בכלים לניהול התפילה בקהילות.

נפגשים ביום שני, ט' בתמוז תשע"ד, 7 ביולי 2014 בקהילת "ידיד נפש" במודיעין (לפני האספה הכללית של התנועה המסורתית). לו"ז, פרטים והרשמה באתר התנועה המסורתית.

על סדר היום הרצאה של פרופ' אביגדור שנאן בנושא: סודות "כל נדרי" ו"נתנה תוקף".

—–

בחיק המשפחה

מזל טוב לגיא שילה שחוגג בר מצווה בשבת הקרובה בבית הכנסת

—–

אזכרה

אביה של אדל טמיר

אמו של אלי הר-טל

חברנו אשר קאהן ז"ל

—–

קידוש

כולם מוזמנים לקידוש על ידי משפחת שילה לרגל בר המצווה של גיא

—-

הידעת?

אייל יפרח, אחד הנערים החטופים הלחין שיר מרגש. בלינק זה תוכלו לשמוע אותו כדרך להנציח את קולם הצועקים אלנו מין האדמה.

דילוג לתוכן