קהילת תורת חיים מחזקת את חיילי צבא ההגנה  לישראל ומתפללת בעדם. אנו מתפללים בעד החלמתם של הפצועים ומשתתפים בכאבם של המשפחות שאיבדו את היקר מכל במערכה. אנחנו מקווים לימים יותר רגועים, לימים טובים ולשלום.

—–

תפילת תשעה באב

כולם מוזמנים לתפילת תשעה באב וקריאת מגילת איכה. התפילה תתקיים ביום שני 04 באוגוסט בשעה 19:30.

——

מהתנועה המסורתית

לקראת ט' באב:

בשבוע הבא נציין את ט' באב. כבכל שנה מקיימות קהילות רבות קריאת מגילה איכה בקהילה,  אולם מעבר לכך מקיימת התנועה המסורתית שני ארועים מרכזיים בערב וביום זה. בערב ט' באב תתקיים קריאת מגילה משותפת ושוויונית בכותל. ביום ט' באב אחר הצהרים יתקיים כנס 'קהילה כתיקון' במודיעין בהשתתפות אנשי רוח וטובי המרצים בניהם גם רבנים ורבות של התנועה המסורתית. פרסום מפורט על קריאת המגילה בכותל וכן תוכנית הכנס מופיעים בעמוד הפייסבוק ובאתר האינטרנט של התנועה המסורתית

——

בחיק המשפחה

בשל המצב הביטחוני חשוב לשמור על קשר ועל הערבות זה לזה. אם ידוע לכם על מישהו שצריך עזרה מיוחדת בשעות אלו, אנא לפנות לרב ארי.

היינו בקשר עם רונה רוט שגרה באשקלון ומוסרת לנו שהיא מצליחה להתמודד טוב עם המצב. ניתן להקשר אליה.

——

אזכרות

אחיה של אינגה דויד

אביה ודודים של שרון הלה

אביה של צביה ליאור

אביה של יפה אורי

סבתו של ג'רי פרייזר

——

קידוש השבת

כולם מוזמנים לקידוש על ידי שרון הלה לזכר אביה והדודים

——

הידעת?

השבת שלפני תשעה באב נקראת שבת חזון על שם ההפטרה מתוך הנביא ישעיהו. תמוה שגם בפרשה (תמיד פרשת דברים), וגם בדברי הנביא מופיעה המילה "איכה", שגם הוא השם של המגילה המיוחסת לתשעה באב. המילה "איכה" מבטאה את הכאב, את הסבל ואת הקושי של עם ישראל בתקופות של מצוקה. את ההפטרה נוהגים לקרא בנימה של המגילה.

 

דילוג לתוכן