בחיק המשפחה

בצער רב נפרדנו מגילה גרשון ז"ל שהלכה לעולמה ביום שישי האחרון. לווינו את המשפחה במהלך השבעה, התפללנו ביחד, למדנו וזכרנו רגעים טובים. גילה הייתה אישה מיוחדת, אמיצה, "אשת חייל". הקימה יחד עם אלי משפחה למופת, בנים ונכדים אנשי אמת שלמדו מהם לאהוב את המסורת ואת המדינה. גילה לימדה אותנו להיאבק למען החיים, לא להיכנע ואף פעם לא להרים ידיים. היא הייתה אישה יצירתית ושל עשייה. הייתה פעילה בקהילה ובזכותה משפחות רבות התקרבו אליה. מלאת אנרגיה, ניהלה את הפעילות לילדים, שבתות נער, פעילויות תרבותיות, טיולים… גילה הייתה מעורבת בכל דבר ודבר וחשבה על כל הפרטים. אנו מעלים תפילה לעילוי נשמתה ומחבקים את אלי, אריאלה, יוני ודני ואת כל שאר בני המשפחה. המקום ינחם אתכם…

יהי זכרה ברוך!

——

צוק איתן

קהילת תורת חיים מברכת את כל החיילים שבנחישות עמדו נגד הטרור ונלחמו למען החיים. אנו מתפללים להחלמתם של כל אלה שנפצעו במהלך הלחימה, חיילים ואזרחים ומעלים תפילה לעילוי נשמתם של אלה שנפלו על קידוש השם, העם והארץ.

עם ישראל חי!

—–

ביקור סולידרי

סולידריות עם קהילות הדרום

ביום ראשון האחרון, וורןגריןורותריטרבנד, יחד עםראשיםאחריםשלקהילותורבניםמקהילותממרכזוצפון הארץיצאו לביקור סולידריות בקהילותבדרום. הטיולכלל ביקורבאשקלון, שדה ניצן(באזור אשכול), באר שבעועומר.
רות ריטרבנד, כתבהלחברים ועמיתיםבארצות הברית על חוויותיה

לקריאה לחץ כאן

——

אזכרות

אביה של מרשה יאנג

אמה של דליה פנקס

—–

קידוש השבת

כולם מוזמנים לקידוש על ידי יפתח שפיר לזכרו של אביו

—-

הידעת?

שבע דנחמתא (שבע של נחמה) הוא כינוי לשבע ההפטרות שמפטירים בנביא, לאחר קריאת התורה,  בשבע השבתות שבין תשעה באב לראש השנה. הקריאות לקוחות מהנביא ישעיהו ועוסקות בדברי נחמה ותקווה לעם ישראל לאחר החורבן. אחרי שבועות של מתח במדינה שלנו, הפטרות אלו מתאימות לשאיפה ולתקווה של עם ישראל לימים טובים ושל שלום.

דילוג לתוכן