טיול חנוכה
ביום שישי אחרון חגגנו חנוכה עם טיול באזור תל גזר ורמלה. תל גזר הינו אתר ארכיואלוגי עם ממצאים שמתקופת הכנענים. אחר כך נסענו לרמלה וביקרנו ב"מגדל הלבן" וב"בריכת הקשתות", שני אתרים מתקופת המוסלמית סביב המאה השמינית לספירה. הטיול היה מרתק, עם המון למידה וחוויה קהילתית נהדרת. ההדרכה שקיבלנו הייתה מעולה ועוררה עניין גם במבוגרים וגם בילדים. יצאנו עם תחושה של עוד… מקווים להמשיך לטייל את שבילי ארץ ישראל וכפי שמישהו אמר…לא צריך לחכות עד חנוכה!
—–
מהתנועה המסורתית
נוע"ם במפגש עם 'צופי השלום'
למעלה מ 200 חברי נוע"ם השתתפו בסמינר שהתקיים השבוע במכרז החינוכי בחנתון. כחלק מפעילות הסמינר יצאו הנוע"מיסטים לפעילות משותפת עם תנועת הנוער 'צופי השלום' בעכו ובשפרעם. בימים אלו בהן מתרחבות תופעות של גזענות וחוסר סובלנות כלפי בני דתות שונות, הרגישו פעילי נוע"ם כי חשוב להם ליצור הזדמנות של שיח ומפגש עם נערים ונערות בני גילם מדתות שונות ולהגביר את הסובלנות בעם. במסגרת המפגש הם קיימו סיורים משותפים בערים, שוחחו והכירו נערות ונערים מוסלמים ונוצרים.
—–
בחיק המשפחה
מזל טוב!
לג'ק זיו-אל על היום הולדת ה"עגול". בשבת האחרונה, ג'ק עלה לתורה וזכה לברכה מיוחדת. הרבה שנים עם בריאות, שמחה ונחת!
—-

אזכרות
אביה של נעמי סובל
אביו של דני פוקס
אמו של עמוס פלד
—–
הידעת?
השבוע שודר בשידור חי חידון התנ"ך למבוגרים. המשתתפים הוכיחו ידע ובקיאות רבה. אחד המתמודדים היה נציג מארגנטינה שלתדהמתו של הרב ארי היה מחנך יהודי מבריק שבעבר עבד עם הרב ארי לא מעט שנים בבואנוס איירס. איראל כוהן עמאש (Ariel Cohen Imach) הגיע למקום השלישי המכובד ביותר. נציג ישראל זכה בתחרות.

דילוג לתוכן