עברנו לשעון חורף

השבת אנחנו מתחילים את תפילת קבלת שבת בשעה 17:30. אנא להודיע בין החברים.

——

סעודת שבת

ביום שיש 28 בנובמבר, כולם מוזמנים לסעודת שבת קהילתית. נשמח מאוד לראותכם ולחוות את האווירה של שבת בקהילה. פרטים עם מימי פוקס

——

 

בית מדרש "תא שמע"

חוזרים ללמוד השנה. החל מיום שני 17 בנובמבר, כל יום שני בשעה 19:15 בבניין בית הכנסת ובהנחיית הרב ארי גליקין. לפרטים אנא ליצור קשר עם הרב ארי.

—–

גמילות חסדים

השנה אנו מתכוונים לארגן יחד עם חברים שיהיו מעוניינים בכך, ביקורים או יצירת קשר עם חברים וחברות שהם לבד ושאין באפשרותם להשתתף בפעילויות הקהילה כגון תפילות באופן תדיר. אנו יודעים על חברים שעושים זאת בצורה ספונטנית אך במקרים מסוימים יש צורך שהדבר יקרה באופן מסודר ולאורך זמן. לכל המעוניינים אנא להיות בקשר עם הרב ארי.

—-

מהתנועה המסורתית

חוק הגיור:

השבוע אושר בהחלטת ממשלה 'חוק הגיור'. ההחלטה קובעת שמערך הגיור הממלכתי יתרחב ורבני הערים יוכלו לבצע גיורים באמצעות הרכבים שיקימו לשם כך. ההחלטה לא משנה את מעמדם של הגיורים המסורתיים הנערכים בישראל, שימשיכו להיות מוכרים על ידי המדינה אך לא על ידי הרבנות הראשית. ועם זאת, אנו מקווים שמדובר בתחילתו של תהליך חשוב. יש לברך על כל סממן של דמוקרטיזציה בממסד הרבני המאובן. אנו בטוחים שלא רחוק היום ומדינת ישראל תכיר בעובדה שיש יותר מדרך אחת להיות יהודי.

——

בחיק המשפחה

אזכרה הרב מנחם מרון.

המשפחה מודיעה שביום שישי הקרוב ב- 7/11/14 בשעה 9.00 תיערך טקס גילוי מצבה ואזכרה לרב מנחם מירון ז"ל.

—–

אזכרות

אמו של סיריל סולק

אחותו של יהודה טמיר

אמה של פנינה קריב

—–

הידעת?

לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין.

מתוך השקפת עולמו

"אל תקבלו מוסכמות קיימות, לא בחברה, ולא בתחומים אחרים. החברה צריכה לדעת להשתנות. חברה או מדינה שלא משתנה – מתנוונת. המציאות איננה מה שהיה לפני חמישים שנה. ואם יש משהו שצריך לייחד נוער – זו מרדנות נגד מוסכמות. לא מרדנות לשם מרדנות, אלא מרדנות לשם שינוי. קיימו את אשר ראוי לקיים, שנו את אשר ראוי לשנות, והרבה דברים דורשים שינוי".

יצחק רבין

דילוג לתוכן