ימים נוראים

חגי תשרי מתקרבים ואנחנו מתחילים להרגיש את האווירה המיוחדת של הימים הנוראים. אנחנו מתכוננים לקראת השנה החדשה עם מגוון של פעילויות שנודיע לכם בקרוב.

את הטפסים לחידוש חברות נשלח במייל בנפרד. אתם מתבקשים להחזירם לתיבת דואר: 54, הרצליה, 4610001

בלינק זה תוכלו לקרא מכתב של הרב ארי לרגל ימים הנוראים

בלינק זה תוכלו לצפות בלוח הזמנים של תפילות ראש השנה ויום הכיפורים.

 

——

אסיפה כללית וסדר סליחות

האסיפה הכללית של הקהילה תתקיים במוצ"ש 20 בספטמבר בשעה 20:15. מייד לאחר מכן נתפלל "סליחות" .

——

על שנת שמיטה

השבוע התקיימה הרצאה על שנת שמיטה על ידי הרב דויד גולינקין. בהזדמנות דובר על פעילות במסגרת הקהילות בנושא זה. פיטר קריב נכח מטעם הקהילה. מקווים לשמוע דיווח ממנו.

—–

מהתנועה המסורתית

פותחים שנה בנוע"ם:

20 סניפי נועם בכל הארץ פתחו שנת פעילות חדשה. הפעולות, עבור ילדים ובני נוער בכיתות ג'-י"ב,  מלאות תוכן עשיר ורלוונטי ברוח התנועה המסורתית בנושאים כגון מעורבות חברתית ותיקון עולם, יהדות מסורתית יוצרת, ציונות ואהבת הארץ דמוקרטיה ושוויון ועוד. לכל המידע על שנת הפעילות הקרובה- כנסו לאתר נוע"ם www.noamist.org

—–

בחיק המשפחה.

מזל טוב לדמיאן וויליג ושי-לי קורטס שיכנסו לחופה ביום שלישי הבא. דמיאן הוא האח של נטי גליקין. מזל טוב לכל המשפחה.

—–

יומנים של ליגה הנשים של התנועה המסורתית

היומנים הגיעו. מי שמעוניין לקבל אותו יכול ליצור קשר עם רות ריטרבנד.

—–

אזכרות

אמה של רות וכטל

אמו של שבתאי הררי

——

הידעת?

בו' באלול ה'ת"ש (1940) איטליה הפאשיסטית, שהתייצבה לצידה של גרמניה הנאצית, והכריזה מלחמה על בריטניה, תקפה מן האוויר את תושבי העיר תל אביב שלא נטלו חלק במלחמה, וזאת כחלק ממלחמתה בבריטים שהיו בעלי מנדט על ארץ ישראל. ההפצצה התרכזה באזור הרחובות בוגרשוב וטרומפלדור וגרמה ל-105-130 הרוגים, לפצועים רבים ולהרס רב. הגרמנים והאיטלקים נמנעו מליטול אחריות להפצצה. קורבנות ההפצצה בתל אביב נטמנו בקבר אחים בבית הקברות נחלת יצחק. במלאת 55 שנים להפצצה על תל אביב הוצבה אנדרטה לזכר הרוגי האירוע בכיכר מיכאל'ס, בסמוך לאזור בו היו מרבית הנפגעים.

דילוג לתוכן