עברנו לשעון חורף

השבת אנחנו מתחילים את תפילת קבלת שבת בשעה 17:30. אנא להודיע בין החברים.

——

בית מדרש "תא שמע"

חוזרים ללמוד השנה. החל מיום שני 17 בנובמבר, כל יום שני בשעה 19:15 בבניין בית הכנסת ובהנחיית הרב ארי גליקין. לפרטים אנא ליצור קשר עם הרב ארי.

—–

גמילות חסדים

השנה אנו מתכוונים לארגן יחד עם חברים שיהיו מעוניינים בכך, ביקורים או יצירת קשר עם חברים וחברות שהם לבד ושאין באפשרותם להשתתף בפעילויות הקהילה כגון תפילות באופן תדיר. אנו יודעים על חברים שעושים זאת בצורה ספונטנית אך במקרים מסוימים יש צורך שהדבר יקרה באופן מסודר ולאורך זמן. לכל המעוניינים אנא להיות בקשר עם הרב ארי.

—–

סעודות שבת

גם השנה אנו מתכננים סעודות שבת למשפחות. בימים הקרובים נשלח לוח מסודר עם תאריכים.

—–

מהתנועה המסורתית

בתוכנית בר/בת מצווה לילד המיוחד שבתוך מרכז אַדְּרַבָּא, החלו את שנת הלימודים. התוכנית הייחודית תתקיים השנה בעשרות בתי ספר בכל הארץ, בהם ילמדו התלמידים לקראת טקס בר/בת מצווה באחת מקהילות התנועה. לראשונה בתולדות התוכנית, צוות התוכנית ישתמש במכשירי איי-פד חדשניים שהותקנו בהם תוכנות שמע-קול ייעודיות, שהותאמו במיוחד לשימוש בתוכנית החשובה הזו החוגגת השנה יומולדת עשרים!

—–

סבא של סלי איזקוב

אביה של ריאה דיוינסקי

אביו של אלי הר-טל

רה"מ יצחק רבין ז"ל

——

קידוש

ריאה דיווינסקי מזמינה את כל החברים לקידוש לזכרו של אביה.

—–

הידעת?

השבוע נפגש האפיפיור פרנסיסקוס בוותיקן עם נשיא אוניברסיטת בר-אילן ועם משלחת של ידידי האוניברסיטה. נשיא האוניברסיטה, דניאל הרשקוביץ העניק לאפיפיור אות הוקרה על פעילותו לקידום הסובלנות וההבנה בין העמים והדתות. נטי גליקין מטעם תפקידה אירגנה את הביקור והייתה נוכחת במעמד החשוב.

דילוג לתוכן