טקס יום השואה

ערב יום השואה קיימנו טקס קהילתי בבית הכנסת. האירוע היה בשותפות קהילת הרצליה הצעירה. תלמידים מבית ספר זאב הקריאו טקסטים. שמענו את העדות המרגשת של גברת ארנה בינדלגלס שסיפרה על זיכרונותיה כנערה בשואה. הגיעו יותר מ-80 איש. אריה פרידלר הנחה את הטקס והרב ארי גליקין התפלל תפילת יזכור וקדיש.

—–

בחיק המשפחה

כל החברים מברכים את  אריאלה בן אברהם, שהועלתה היום לדרגת תת אלוף. הרמטכ"ל – רב אלוף גדי אייזנקוט, הוא זה שהעניק לה את הדרגה. בטקס השתתפה המשפחה הנרגשת. אריאלה, אנו גאים בך…אשת חיל אמיתית!

—-

מהתנועה המסורתית

הכשרת שליחי.ות ציבור

בחודש יוני הקרוב יערך קורס מיוחד, בן 4 מפגשים, של הכשרת שליחי ושליחות ציבור לקראת יום כיפור והימים הנוראים ההכשרה מיועדת לצעירים בעלי ניסיון מועט או חסרי ניסיון הרוצים להתנסות בחוויה של הובלת תפילה ארצישראלית, שוויונית ומסורתית. אם יש לכם אהבה לתפילה וחוש מוזיקלי בואו לפתח מיומנויות וגם לרכוש מקצוע. לכל המידע לחצו כאן

—-

אזכרות

אביו של אלי הר-טל

אחותה של אבלין וולמן

חברנו זיגי סובל ז"ל

אביה של ברברה סלייטר

—-

הידעת?

שאלת דגל מדינת היהודים נדונה כבר בספר "מדינת היהודים" של בנימין זאב הרצל, שיצא לאור בשנת 1896. הרצל הציע דגל ועליו שבעה כוכבי זהב שיסמלו את שבע שעות העבודה היומיות במדינה היעודה.

"אני מתאר לעצמי דגל לבן עם שבעה כוכבי-זהב. היריעה הלבנה מסמלת את החיים החדשים, הטהורים; הכוכבים הם שבע שעות-הזהב של יום העבודה שלנו, שכן בסימן העבודה הולכים היהודים אל הארץ החדשה".

 

דילוג לתוכן