יום העצמאות

ביום חמישי האחרון קיימנו תפילת שחרית חגיגית לכבוד יום העצמאות. עם הלל וקריאה מיוחדת מהתורה ומההפטרה. הרב גוסטבו גרינצוויג מקהילה עמיתי, רעננה היה נוכח וגם רכזת תוכנית בר מצווה לילד המיוחד, מריאנלה קריימן. אחרי התפילה נהנינו מארוחת בוקר טעימה.

—-

חג השבועות בקהילה

השנה נקיים תיקון ליל שבועות מקורי בקהילה. אנחנו מגייסים את המרצים שילמדו במהלך הערב. תוכנית מפורטת תתקבל בימים הקרובים. מוצ"ש 11 ביוני.

—–

תקשורת בין חברים

מי שלא יצטרף לקבוצת הוואטספ של הקהילה ורוצה בכך שיצור קשר עם הרב ארי. דרך הקבוצה מעבירים הודעות שוטפות ומעודכנות על חיי הקהילה ביום יום וזו דרך להרגיש קרובים יותר זה לזה. קיים דף של הקהילה וקבוצה בפייסבוק שאנו מעודדים את כולם להצטרף אליהם.

——-

יום לימוד נשים ארצי ה – 17 של ליגת נשים, מכון שכטר והתנועה המסורתית,

בנושא: נשים מעצבות את "ירושלים": חינוך, אומנות , ושינוי חברתי

יום העיון יכלול גם הקרנה ודיון סביב הסרט “גט” (לזכרה של השחקנית רונית אלקבץ ז"ל).

 מועד: יום שישי, יא' בסיוון תשע"ו,17 ליוני, 2016

בין השעות 14:50- 8:30,

במכון שכטר למדעי היהדות, בירושלים

—-

מהתנועה המסורתית

באים לכנסת

ביום שני, 30.5.16, כ"ב באייר תשע"ו יקיים מכון 'על משמר הכנסת' יום עיון מיוחד בכנסת לחברי וחברות התנועה המסורתית ולעוקבי המכון בנושא דת ומדינה. הביקור בכנסת יכלול סיור מודרך במשכן הכנסת וכן פגישות ושיחות עם חברי וחברות כנסת בכירים. המטרה היא להכיר יותר ולהשפיע על הנעשה מאחורי הקלעים בכנסת  בתחום יחסי הדת ומדינה. אנו מזמינים את חברות וחברי התנועה להשתתף ביום המרתק. להרשמה לחצו כאן.

——

אזכרות השבת

אמו של ראובן בוקסמן

אמו של יהודה טמיר

אביה של דליה רובין

אביה של נחמה טלפז

——

הידעת?

יום הרצל הוא יום י' באייר, יום הולדתו של בנימין זאב הרצל. יום זה נקבע על ידי הכנסת ב"חוק בנימין זאב הרצל (ציון זכרו ופועלו), ה'תשס"ד-2004". מטרת החוק "להנחיל לדורות את חזונו, מורשתו ופועלו של בנימין זאב הרצל, לציין את זכרו ולהביא לחינוך הדורות הבאים ולעיצוב מדינת ישראל, מוסדותיה, יעדיה ודמותה בהתאם לחזונו הציוני".

 

דילוג לתוכן