שעת קבלת שבת

השבוע תפילת קבלת שבת תתחיל בשעה 18:00.

שמחת תורה בקהילה

יותר מ-250 איש כולל ילדים הגיעו לבית הכנסת להקפות ערב שמחת תורה. עשרות תושבים של השכונה השתתפו בשירים ובריקודים עם ספרי התורה. היה ערב מרגש ומלא שמחה.

בתפילת שחרית כיבדנו את נשיאי הקהילה רות ריטרבנד ווורן גרין להיות חתן תורה וכלת בראשית. הרב ארי הדגיש את מסירותם ואת החזון שלהם לקידום הקהילה שבא לביטוי בבניית בית הכנסת שלנו ובכל ההשקעה והמאמץ למען הקהילה. אנו מודים לכל החברים שהשתתפו במהלך החגים ומקווים לשנת צמיחה, בריאות ושלום.

—–

מהתנועה המסורתית

מיישמים את מתווה הכותל

במהלך חג הסוכות, הגיעו לעזרת ישראל (הכותל השוויוני) קבוצות מאורגנות של ארגונים אורתודקסיים חרד"ליים, הציבו מחיצה והתפללו. זהו מהלך מתוכנן של גורמים המבקשים לא רק לסכל את יישום מתווה הכותל, אלא גם לתבוע בעלות על חלק זה של הכותל. התמונות מדברות בעד עצמן. אנו קוראים לממשלת ישראל להפסיק לגרור רגליים וליישם את מתווה הפשרה בכותל לאלתר. הצטרפו לקריאה- לחצו כאן ושילחו עכשיו דוא"ל לראש הממשלה, לנשיא, ליו"ר הכנסת ולשר לענייני תפוצות.

—–

אזכרות השבת

בחיק המשפחה

מזל טוב לאהוד לובצקי שחוגג בר מצווה בשבת הקרובה. כולם מוזמנים!

—–

קידוש

כולם מוזמנים לקידוש על ידי משפחת לובצקי לרגל בר המצווה של אהוד.

הידעת?

חלוקת הפרקים בתנ"ך ומספור הפסוקים הם פיתוחים מאוחרים מימי הביניים, והם מיוחסים לראשונה לתאולוג הנוצרי סטיבן לנגטון. קודם לכן היו ספרי המקרא מחולקים לסדרים פסוקים ולפרשיות אולם אלו לא היו ממסופרים. חלוקה זו שנעשתה במקורה בביבליה במהדורת הוולגטה הלטינית, סייעה רבות בהתמצאות הטכנית בספרי המקר.,

דילוג לתוכן