אסיפה כללית של קהילת תורת חיים

 

לכל חברי קהילת תורת חיים שלום רב.

האסיפה הכללית של העמותה "קהילת תורת חיים הקהילה הקונסרבטיבית" תתקיים ביום 14-7-16 בשעה 19:30 בבית הכנסת של הקהילה ברחוב יהודה הנשיא 52 הרצליה.

על סדר היום:

1.      אישור הדו"ח הכספי המבוקר של העמותה.

2.      מינוי של מבקר העמותה.

3.      נושאים כלליים ועדכונים על הנעשה בחיי הקהילה.

כל חבר שמעוניין לראות את הדוח המבוקר טרם האסיפה, מוזמן לפנות במייל חוזר והבקשה תועבר לאחראים.

נשמח לראות את כולם.

—–

סידורים חדשים

לאור הצורך בסידורים, הקהילה תרכוש את הסידור החדש של התנועה. כיום מספר הסידורים לא מספיק כדי לתת מענה לכמות המתפללים שמגיעים למשל לטקסי בר מצווה. אנו מזמינים את כולם להקדיש סידורים לזכרם של בני יקרים או לרגל שמחות. עלות התרומה המבוקשת לסידור: 50 ₪. אנא ליצור קשר עם הרב ארי להודיעו על התעניינותכם לתרום סידור.

ravglikin@torat-hayyim.org.il

—-

מהתנועה המסורתית

מחנה נוע"ם יוצא לדרך

מאות חניכים וחניכות יגיעו בשבוע הקרוב ליער חנתון למחנה נוע"ם תשע"ו. כמידי שנה יעברו החניכים פעילויות ברוח נוע"ם והתנועה המסורתית- פעולות, מדרשים, תפילות, גיחות ועוד. תוכלו לבקר במחנה ביום ההורים שיערך ב 14.7 בשעה 16:00 או בערב הבוגרים שיערך ב 21.7. לעדכונים יומיומיים- שווה להתחבר לעמוד הפייסבוק של נוע"ם.

—–

מהתנועה המסורתית

אספה כללית חצי שנתית של התנועה המסורתית תערך ביום ראשון, י"א בתמוז, 17 ליולי,  במשכנה החדש והמפואר של קהילת 'תורת חיים' בהרצליה. האספה תיפתח בהרצאה של הפרופסור תמר אלכסנדר, יו"ר המועצה הלאומית לתרבות הלאדינו "שבועה, נשים ובגידה – לימוד משותף של סיפור מתוך המדרש בלאדינו 'מעם לועז' ". לאחר ההרצאה נמשיך בדיווח על הנעשה בתנועה, והצגת התקציב התנועתי. נציגות מכל קהילות התנועה חשובה ביותר. לפרטים והרשמה לחצו כאן.

בחיק המשפחה

בשבת יקבלו עליות לתורה אבי ושמואל חיון ובנות זוגיהם (נכדים של אנגה דויד) שהתחתנו בחודשים האחרונים. אנו מאחלים לכולם מזל טוב מקרב לב.

——-

אזכרות

חברנו דן סומר ז"ל

אביה של אינגה דויד

אביה של אדל טמיר

חברנו אשר קאהן

—–

קידוש השבת

כולם מוזמנים לקידוש על ידי אינגה דויד לכבוד הנכדים שהתחתנו ולכבוד ימי ההולדת של אבי, שמואל ואינגה. מזל טוב.

—-

הידעת?

נבחרת הגברים של ישראל בכדורגל מייצגת את ישראל במשחקים בינלאומיים מאז שנת 1948. קדמה לה נבחרת ארץ ישראל בכדורגל שהחלה להופיע בשנת 1934. מאז 1970 לא הצליחה נבחרת ישראל להעפיל למונדיאל או לאליפות אירופה. היא זכתה באליפות אסיה בכדורגל שנערכה בישראל בשנת 1964.

המשחק הראשון של נבחרת ארץ ישראל התקיים בשנת 1934 מול מצרים, בו הובסה בתוצאה 1:7.

דילוג לתוכן