ביקור בהרצליה

השבוע קיבלנו את ביקורה של ברברה קבדיאס מנהלת החדשה של הקרן של התנועה המסורתית. מוקד צפקידה הוא בגיוס תרומות לפרוייקטים שונים בקהילות התנועה. תורמים לבניין שלנו מארצות הברית העבירו אלינו את תרומתם דרך הקרן. רות ריטרבנד קיבלה בהרצליה את פניה של גברת ברברה בלווי רקפת גינסברג, סמנכ"לית התנועה המסורתית בישראל.

—–

סידורים חדשים

לאור הצורך בסידורים, הקהילה תרכוש את הסידור החדש של התנועה. כיום מספר הסידורים לא מספיק כדי לתת מענה לכמות המתפללים שמגיעים למשל לטקסי בר מצווה. אנו מזמינים את כולם להקדיש סידורים לזכרם של בני יקרים או לרגל שמחות. עלות התרומה המבוקשת לסידור: 50 ₪. אנא ליצור קשר עם הרב ארי להודיעו על התעניינותכם לתרום סידור.

עד כה נתרמו כ-50 סידורים מתוך ה-125 שנרכשו.

ravglikin@torat-hayyim.org.il

——

התנועה המסורתית

החגים מתקרבים!

התנועה המסורתית מציעה ליוויו ליחידים וקבוצות המעוניינים ליצור בקרבת ביתם מרחב תפילה שוויוני, משפחתי והלכתי בראש השנה ויום כיפור. חברי התנועה המסורתית, אנו מזמינים אתכם לפנות למכרים וחברי משפחה שאינם גרים בקרבת קהילה מסורתית ולהציע להם לקיים לראשונה בחגים הקרובים, מניין מסורתי קרוב לבית! לעוד מידע פנו אלינו

—–

תאריכים בקהילה

ישיבת וועד הקהילה הקרובה תתקיים ביום 04 באוגוסט

—-

בחיק המשפחה

משפחת גרשון מזמינה לטקס אזכרה לגילה ז"ל ביום 09 באוגוסט בשעה 18:00 בבית הקברות הישן.

שבת לפני, ב 06 באוגוסט המשפחה עורכת קידוש לעילוי נשמתה. כולם מוזמנים

—-

אזכרות

אמו של מונטי קרמר

אמו של דויד גולדמן

אחיה של הלן הר-טל

חברתנו רחל הלוי-לוין

אביו של שמואל סיגל

—–

הידעת?

הימים שבין י"ז בתמוז לתשעה באב נוהגים לכנות ימי בין המצרים על פי הכתוב במגילת איכה: כל רודפיה השיגוה בין המצרים. בשם תלת דפורענותא  מכנים את שלוש שבתות האבל, שבין צום שבעה עשר בתמוז לבין תשעה באב, בהן קוראים הפטרות העוסקות בעניין חורבן בית המקדש וירושלים.

דילוג לתוכן