על המבשר

ב- 9 שנים האחרונות, "המבשר" נערך בכל שבוע על ידי הרב ארי גליקין. רות ריטרבנד תרגמה את העלון לאנגלית. הרב גליקין מסיים את עבודתו כרב הקהילה, אולם המבשר ימשיך להגיע אליכם במהדורה מקוצרת.

אנחנו ממשיכים בחיפוש של רב חדש עבור הקהילה ויחד איתו נדון על אופיו החדש של "המבשר". אנו מודים למנהל האתר שלנו, חיים כספי, שימשיך לספק סיוע על מנת שאתם תוכלו לקבל את חדשות הקהילה מידי שבוע.

מאת הרב ארי גליקין:

ברצוני להודות לרות ריטרבנד על התרגום של "המבשר" לאנגלית, מה שאפשר גישה נוחה יותר לאלה שאינם שולטים בשפת העברית. אני מודה גם לחיים כספי על התמיכה הטכנית החשובה. ותודה לכולם על ההערות הבונות שקיבלתי מידי שבוע לשיפור התקשורת.  קבוצת הווטסאפ, קבוצת הפייסבוק ודף הפייסבוק של הקהילה ממשיכות פעילות. היה לי עונג לערוך את העלון בידיעה שהוא מגיע להרבה מאוד משפחות בארץ ומחוצה לה.

—-

לו"ז לחודש יוני 2017

יוני 2.  חוג בר מצווה בהנחייתו של יפתח שפיר.

יום שישי הקרוב,  תלמידי כיתות א 'מבית הספר "לב טוב" מבקרים בבית הכנסת. יפתח שפיר, אריה פרידלר, רות ריטרבנד ווורן גרין ילמדו אותם לקראת הכנת טקס קבלת הסידור במהלך החודש.

3 ביוני. קידוש מיוחד לכבוד מיכאל זיו שחוגג את יום הולדתו ה -95.

יוני 9 חוג בר מצווה.

יוני 9 טקס ראשון לתלמידי כיתה א', בית הספר "לב טוב".

יוני 10 קידוש מיוחד לכבוד הרב ארי גליקין ומשפחתו.

יוני 16 חוג בר מצווה

16 ביוני 16:00 טקס קבלת הסידור. כיתות א' בית הספר "לב טוב".

יוני 23 יום עיון לנשים הארצי בירושלים.

יוני 23 חוג בר מצווה.

יוני 24 בר מצווה גלעד שפירא (הרב ארי גליקין מלמד את גלעד לקראת הטקס)

—–

שבועות בקהילה

ערב חג השבועות מיוחד מאוד. הרב גליקין ארגן והנחה את תיקון ליל שבועות. הערב התחיל בתפילה ולאחר מכן הרב גליקין פתח את התיקון ולימד על טיב החג. לאחר מכן אחד עשר דוברים לימדו על מגוון נושאים בהרצאות של 15 דקות כל אחת. התיקון נמשך עד 2:20. בפסקות טעמנו עוגות, קפה ותה, והיה מקום גם להרקדה בהנחיתה של איריס שדה, כפתיח להרצאתה על עבודת צוות. השעון שבת "החליט" לכבות אורות ואז נאלצנו לשמוע את אריה פרידלר אך לא ראינו אותו! כ-40 איש השתתפו בתיקון.

תודה לכל המרצים שלנו:  בקי קוק, נחמה טלפז, טל שדה חובב טלפז, איריס שדה, יוסף לונדון, רפי עידן, אד פרידמן, יפתח שפיר, וורן גרין ואריה פרידלר.

תודה לרות ריטרבנד ויפה אורי על הכיבוד.

בבוקר נערכה תפילת שחרית. הילדים הקריאו מתוך המגילה. ייאשר כח ל: איתי גליקין, אלון כספי, טליה גליקין, חנה כספי ויאיר גליקין (שקרא את המגילה עם טעמים!).

—–

אזכרות

אביו של יוסף מור.

—–

קידוש

מיכאל זיו מזמין את כולם לקידוש מיוחד לרגל יום הולדתו.

דילוג לתוכן