סידורים חדשים

לאור הצורך בסידורים, הקהילה תרכוש את הסידור החדש של התנועה. כיום מספר הסידורים לא מספיק כדי לתת מענה לכמות המתפללים שמגיעים למשל לטקסי בר מצווה. אנו מזמינים את כולם להקדיש סידורים לזכרם של בני יקרים או לרגל שמחות. עלות התרומה המבוקשת לסידור: 50 ₪. אנא ליצור קשר עם הרב ארי להודיעו על התעניינותכם לתרום סידור.

—–

ימים נוראים

החל משבוע הבא בעה"ש נשלח מידע על חידוש חברות ועל תפילות החגים הבאים אלנו לטובה

 

התנועה המסורתית

צעירים בשירות תנועתי:

השבוע החלה ההכשרה לקראת שנת השירות של חמש קבוצות בוגרים של תנועת הנוער נוע"ם. מפעל שנות השירות של נוע"ם גדל והשנה לראשונה יתקיימו שנות שירות בחמישה מוקדים בארץ- בכרמיאל, חיפה, כפר סבא, ירושלים וקיבוץ קטורה. במסגרת שנה זו בני ובנות הנוער יעבדו במשימות חינוך, פורמאליות ובלתי פורמליות שונות ביישובים כחלק משנת התנדבות לפני השרות הצבאי. כל אחת מהקבוצות החיות במסגרת קומונות תלווה על ידי הקהילה המסורתית הנמצאת באזור. בהצלחה!

—–

אזכרות

אביה של אנה גרינשפן

אביו של יפתח שפיר

אחיו של מונטי קרמר

אחיה של נטע קושמרו

—–

קידוש

כולם מוזמנים לקידוש על ידי נטע קושמרו לזיכרונו של אחיה.

——

הידעת?

מהפסוק :"על מזוזות ביתך ובשעריך", לומדים, כי בבית המקדש לא היו מזוזות, משום שאין הוא בגדר "ביתך", ולכן מעיקר הדין גם בתי כנסת, הנחשבים "מקדש מעט", פטורים ממזוזה. לעומת זאת בית מדרש, מחייב במזוזה, משום שלומדים, אוכלים ולפעמים גם ישנים בהם. כיום כל בתי הכנסת נחשבים לבית מדרש ואם כן מצריכים מזוזות בפתחיהם.

דילוג לתוכן