אסיפה כללית של התנועה המסורתית

ביום ראשון אחרון התקיימה האסיפה הכללית של התנועה המסורתית במשכננו החדש בפעם הראשונה. כ-90 נציגים ורבנים מרחבי הארץ השתתפו באירוע. רות ריטרבנד ווורן גרין שיתפו את הנוכחים על תהליך הבנייה של בית הכנסת. הרב ארי נשא דבר תורה בו הזכיר את הרב שמחה רוט ז"ל כדמות שהייתה לאבן פינה לקהילה ולבנייה למרות שלא זכה לרואת אותו בנוי. לאחר מכן פרופסור תמר אלכסנדר מאוניברסיטת בן גוריון העבירה הרצאה מרתקת על שירה בלאדינו. בחלק הפורמאלי מנכ"ל התנועה עו"ד יזהר הס הציג את פעילות התנועה במהלך השנה ואת המאזן הכספי שאושר פה אחד.

שמחנו לארח את נציגי התנועה בבית שלנו שהופך להיות הבית של כולם!

יפתח שפיר עזר רבות בתיאום עם התנועה לארגון האירוע.

——

אסיפה כללית של בית הכנסת

ביום 14 ביולי התקיימה האסיפה הכללית של קהילת תורת חיים לאישור התקציב השנתי שאושר על ידי החברים. וורן גרין ורות ריטרבנד דיווחו על התקדמות הבנייה של בית הכנסת.

—–

מהתנועה המסורתית

תורה לשמה

בית המדרש לרבנים ע"ש שכטר מזמין אתכם להצטרף לתכנית בית-מדרשית חדשה, "תורה לשמה". התכנית מיועדת לאנשים המעוניינים להכיר את מקורות היהדות ולהעשיר את ידיעותיהם במסורת היהודית, לפתח שיטות קריאה שונות ולהיחשף לשלל נושאים המהווים את הבסיס של העם היהודי. הלימוד מתקיים בקבוצות קטנות – חברותא, עם אנשים שמגיעים מרקעים שונים, באווירה פתוחה ופלורליסטית ובדרך המשלבת לימוד בית מדרשי עם לימוד אקדמי. לעוד מידעלחצו כאן

—-

סידורים חדשים

לאור הצורך בסידורים, הקהילה תרכוש את הסידור החדש של התנועה. כיום מספר הסידורים לא מספיק כדי לתת מענה לכמות המתפללים שמגיעים למשל לטקסי בר מצווה. אנו מזמינים את כולם להקדיש סידורים לזכרם של בני יקרים או לרגל שמחות. עלות התרומה המבוקשת לסידור: 50 ₪. אנא ליצור קשר עם הרב ארי להודיעו על התעניינותכם לתרום סידור.

ravglikin@torat-hayyim.org.il

—–

בחיק המשפחה

מזל טוב לנטע קושמרו על לידתה של הנכדה. יהי רצון שתגיע בשמחה לתורה, לחופה ולמעשים טובים.

משפחת גרשון מזמינה לטקס אזכרה לגילה ז"ל ביום 09 באוגוסט בשעה 18:00 בבית הקברות הישן.

שבת לפני, ב 06 באוגוסט המשפחה עורכת קידוש לעילוי נשמתה. כולם מוזמנים

—-

אזכרות

אמה של סלי איזקוב

אביה של מיכל פלד

אמו של אבי וולמן

חוזה המדינה בנימין זאב הרצל ז"ל

—–

הידעת?

הפיגוע בבניין הקהילה היהודית בארגנטינה היה פיגוע התאבדות שאירע בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה, ב-18 ביולי 1994, כאשר טרוריסט לבנוני פוצץ מטען נפץ שהוטמן במכונית תופת, רצח 85 איש ופצע 330. הפיגוע היה אחד משני פיגועים שהתבצעו בארגנטינה בשנות ה-90 של המאה ה-20 נגד מטרות ישראליות ויהודיות, ונחשב לאחד הפיגועים הקשים ביותר שבוצעו על אדמת ארגנטינה.

דילוג לתוכן