אסיפה כללית של קהילת תורת חיים

 

לכל חברי קהילת תורת חיים שלום רב.

האסיפה הכללית של העמותה "קהילת תורת חיים הקהילה הקונסרבטיבית" תתקיים ביום 14-7-16 בשעה 19:30 בבית הכנסת של הקהילה ברחוב יהודה הנשיא 52 הרצליה.

על סדר היום:

1.      אישור הדו"ח הכספי המבוקר של העמותה.

2.      מינוי של מבקר העמותה.

3.      נושאים כלליים ועדכונים על הנעשה בחיי הקהילה.

כל חבר שמעוניין לראות את הדוח המבוקר טרם האסיפה, מוזמן לפנות במייל חוזר והבקשה תועבר לאחראים.

נשמח לראות את כולם.

—–

 

 

טקס בית ספר לב-טוב

ביום שישי אחרון אירחנו טקס שני של בית ספר לב-טוב ובו ילדי שתי כיתות א' קיבלו את ספר התורה. התייחסנו לאיכות הטקס במבשר הקודם. לאור ההצלחה אנו חושבים להרחיב את הפעילות בשיתוף עם בתי ספר נוספים באזור. אנו מעריכים את הדברים החמים של המנהלת גב' אביטל מרגלית ולכל הצוות החינוכי שלקח חלק בארגון האירוע המרגש. הזדמנות גם להיכרות של תושבי השכונה עם בית הכנסת שלנו.

—–

מהתנועה המסורתית

אספה כללית חצי שנתית של התנועה המסורתית תערך ביום ראשון, י"א בתמוז, 17 ליולי,  במשכנה החדש והמפואר של קהילת 'תורת חיים' בהרצליה. האספה תיפתח בהרצאה של הפרופסור תמר אלכסנדר, יו"ר המועצה הלאומית לתרבות הלאדינו "שבועה, נשים ובגידה – לימוד משותף של סיפור מתוך המדרש בלאדינו 'מעם לועז' ". לאחר ההרצאה נמשיך בדיווח על הנעשה בתנועה, והצגת התקציב התנועתי. נציגות מכל קהילות התנועה חשובה ביותר. לפרטים והרשמה לחצו כאן.

—-

קריאת מגילת איכה

כל מי שמעוניין לקחת חלק מקריאת מגילת איכה מוזמן לפנות לרב ארי. הרעיון הוא שיהיו עוד אנשים שיוכלו לקרא. לא צריך ידע קודם.

—-

אזכרות השבת

אמה של אינגה דויד

—-

הידעת?

ספר התורה העתיק ביותר הידוע עד כה נמצא בספריית אוניברסיטת בולוניה, והוא כבן 850 שנה. כתב היד השלם העתיק ביותר של התנ"ך הוא כתב יד לנינגרד.   שנכתב בקהיר בשנת 1008. עתיק ממנו כתב היד המכונה כתר ארם צובא שנכתב בטבריה סביבות השנה 930  אך מן התורה לא נשתמרו בו אלא פרקים בודדים בסוף ספר דברים.

דילוג לתוכן