יום העצמאות

תפילת שחרית של יום העצמאות עם הלל, קריאת התורה וההפטרה יום שלישי 2 במאי בשעה 09:00

אחרי התפילה נערוך כיבוד חגיגי. אנא ליצור קשר עם אינגה דויד או עם הרב ארי להתארגנות.

 —–

בית מדרש "תא שמע"

קורס תורה: "נשים ונשיות במקרא". בהנחיית הרב ארי. השיעור הבא יהיה ביום שני 09 במאי בשעה 19:15

—–

שבועות

אנחנו מתחילים להתכונן לתיקון ליל שבועות. אחרי ההצלחה של שנה שעברה אנו מזמינים את כל מי שירצה להשתתף בהכנת שיעור של עד 15 דקות ליצור קשר עם הרב ארי גליקין.

——

בחיק המשפחה

מזל טוב לבן גדניר שחוגג בר מצווה בשבת הקרובה בבית הכנסת.

—–

בר מצווה לילד המיוחד

בשמחה אנו מוזמנים את חברי הקהילה לטקס בר מצווה שיתקיים בפעם הראשונה בבניין הקהילה לקבוצת ילדים מבית ספר אופק (השכן שלנו בתקופה ששהינו בבית לקשיש). הטקס המרגש יהיה ביום חמישי 11 במאי בשעה 09:30. ייתכן שהאירוע יתקיים במעמד ראש העיר משה פדלון.

טקס יום השואה בקהילה.

ביום ראשון אחרון ציינו את יום השואה והגבורה בבית הכנסת. האירוע התקיים בשיתוף עם קהילת הרצליה הצעירה ועם פעילים ופעילות מ"אשכול פיס זאב". הרב ארי אירגן והנחה את הטקס. במהלכו שלוש פעילות מה"אשכול" קראו מתוך מגילת השואה. מיכאל זיו שר ביידיש משירי התקופה בהתרגשות רבה. לאחר מכן, חברנו ד"ר טל שדה העביר הרצאה מרתקת ודן על השאלה האם תתכן שואה נוספת. הטקס נסגר בשירת התקווה. השתתפו מעל ל-50 איש.

—–

תקשורת

האם אתם בקבוצת הוואטספ ובפייסבוק של הקהילה? אם תרצו בכך תוכלו לבקש מהרב ארי לצרף אתכם.

 

—–

בני מצווה הקרובים

29 באפריל, בן גדניר

06 במאי. יונתן לוין

13 במאי תומר קהת

20 במאי יונתן רן

אזכרות

אביה של הלן הרטל

—-

קידוש

כולם מוזמנים לקידוש על ידי משפחת גדניר לרגל בר המצווה של בן

—-

הידעת?

ים העצמאות לרוב נדחה

יום ה' באייר יכול לחול בימים: שני, רביעי, שישי ושבת. באותן שנים שיום העצמאות חל ביום שישי או שבת, יש חשש סביר שמסיבות יום העצמאות וטכסיו יגרמו לחילול שבת, לפיכך הוחלט שכאשר יום ה' באייר יחול ביום שבת או ביום שישי, יחגגו את יום העצמאות ביום חמישי (ג' אייר או ד' אייר). לאחר מכן נוכחו לדעת כי גם כאשר יום העצמאות חל ביום שני, ההכנות ליום הזיכרון שמתחיל במוצאי שבת עלולות לגרום גם לחילול שבת, לפיכך הוחלט שיום הזיכרון ויום העצמאות ידחו ביום, כך שיום הזיכרון יחול בה' אייר ויום העצמאות בו' אייר. יוצא איפה כי בפועל, מתוך ארבעה ימים שיום העצמאות יכול לחול בהם, בשלושה מהם מקדימים או דוחים את קיומו

דילוג לתוכן