פורים מאוד שמח

ביום רביעי אחרון כ-250 איש, בין ילדים ומבוגרים הגיעו לחגוג את חג הפורים. השנה קיימנו אירוע בשיתוף אשכול פייס זאב בהרצליה הצעירה. בנוסף לקריאת המגילה, ליצנית הגיעה לשמח את הילדים וגם הייתה פינת איפור ויצירה. הכנו כ-100 משלוחי מנות שנתרמו ל2 עמותות לצעירים בסיכון דרך הרווחה של עריית הרצליה.

כולם נהינו מאוד. מקווים לעוד הרבה אירועים כאלה.

בקרוב תמונות!

 

לחץ כאן לעוד תמונות על ידי ברברה סלייטר

—–

מהתנועה המסותית

בחירות תשע"ה

בשבוע הבא תתקיימנה הבחירות לכנסת ה- 20 של ישראל. אלו בחירות גורליות, ולא רק בשאלות של שלום וביטחון, המצב החברתי והכלכלה – אלא גם בשאלות יסוד הקשורות לקשר הלא קדוש בין דת למדינה. התנועה המסורתית אינה תנועה פוליטית במובן המפלגתי, אך יש לה סדר יום אזרחי מובהק, ובראשו חשיבות ההשתתפות הדמוקרטית. נקפיד להצביע. כולנו. בכל הקהילות, בכל סניפי נוע"ם בכל גני הילדים ומעגלי ההשפעה של הקהילה – נקרא לחברנו להגיע לקלפי ולהצביע. זו המצווה האזרחית שלנו! חג דמוקרטיה שמח.

 —–

בחיק הקהילה

ביום 08 במרץ התקיימה אזכרה לעילוי נשמתה של רות וכטל ז"ל. אנו מחבקים את שאול ואת כל משפחתו.

 ——

אזכרות

אחיה של אוולין וולמן

אביה של פריסילה זיו-אל

אמה של תמי אוקמיאן

אמה של רות ריטרבנד

אביו של אריה פרידלר

אמה של לאה תדהר

 ——

קידוש

כולם מוזמנים לקידוש על ידי אינגה דויד לכבוד הקהילה

——

הידעת?

בישראל נהוגה שיטת בחירות יחסית-ארצית, כלומר, הרשימות הנבחרות מיוצגות בכנסת, שהיא בית הנבחרים של המדינה, על-פי אחוז המצביעים עבורן.
מדינת ישראל ירשה את השיטה היחסית מהמערכת הפוליטית של היישוב בתקופת שליטת המנדט הבריטי בארץ ישראל (1920-1948). שיטה זאת הייתה מבוססת על החשיבות שיינתן ייצוג מרבי לקבוצות ולדעות שונות בעם.

דילוג לתוכן