30 בדצמבר 2013

כ"ז בטבת ה'תשע"ד


חברים יקרים

כידוע לכם, אנו מתקדמים היטב בפרוייקט בניית בית הכנסת שלנו.

בשבועות הקרובים, יושלם הגג – שיוצר במיוחד עבור בית הכנסת שלנו. יוצבו מסגרות לחלונות, והחלונות עצמם יוצבו בהם, והקיר החיצוני יטויח. כך מתקדמת העבודה. אנו כעת בעיצומו של תהליך בחירת פריטי הריהוט כולל מושבים, ארון הקודש והבימה.

רבים מכם השלימו כבר את מתן התרומות שהבטחתם. כמה מכם עדיין צריכים להשלים, או להתחיל להשלים את קיום הבטחותיהם לתרומה לפרוייקט. אנו מזמינים אתכם לבוא ולהודיענו, כי אתם מעוניינים להצטרף לתומכים הפיננסיים של פעילות הבניה. אנו זקוקים לעזרתכם, וזקוקים לה עכשיו.

אם תרצו להקדיש אגף, חדר, או פריט מסוים בבנין אנא התקשרו לרות ריטרבנד, על מנת לדון בבקשה זו. יש אופציות רבות להקדיש מקום לזכר יקיריכם – בני משפחה או חברים, והזדמנויות אלו נוצרות עכשיו, כשאנו בשלבי הבניה האחרונים.

אם לא היתה לכם הזדמנות לראות במו עיניכם איך נראה הבנין, אנו יכולים לערוך לכם ביקור ולהציג לכם את ההתקדמות. אנא – אל תכנסו לבנין בלי ליווי, אך אל תהססו להתקשר לרות או לוורן גרין, על מנת לארגן ביקור כזה.

ההתרגשות גוברת והולכת, והציפיות שלנו גבוהות. עלינו להשלים את משימת גיוס הכספים, ואנו מבקשים את עזרתכם – בין אם בתרומה שלכם, או על ידי איתור תורמים פוטנציאלים נוספים, שירצו להשתתף בפרוייקט. אנא מכם, השקיעו את הזמן והמאמץ לסייע לנו לסיים את ביתנו החדש.

בברכות לשנה האזרחית החדשה.

וורן גרין – 054-3324613

רות ריטרבנד –  052-7275099

דילוג לתוכן